Vážení obyvatelé domu,
po dlouhé době přichází bílá zima a mráz, proto Vás prosíme o aktivní přístup při odklízení sněhu nebo při zajištění posypu kluzkého chodníku. Posypový materiál je k dispozici v modrém plastovém sudu u vchodových dveří. Lopaty a smeták jsou k dispozici pod schody v prostoru u výtahu.
Nemůžeme nikoho k tomuto nutit, avšak dle znění domovního řádu článek č.4 “Zajištění pořádku a čistoty v domě” je uživatel bytu povinen v souladu s usnesením členské schůze samosprávy (shromáždění SVJ), podílet se na zajišťování pořádku a čistoty v domě, zejména na úklidu společných prostor (pozn. výbor – pokud není zajištěno službou o úklidu) – částí v domě, sklepech, zametání a mytí schodů a chodeb, udržování čistoty ve sklepě, čištění schodišťových oken, zábradlí, osvětlovacích zařízení, vchodových dveří, úklidu chodníků, zajištění posypu a odklízení sněhu z chodníků přilehlých k domu v zimním období, a to podle zásad v domě obvyklých. Současně je povinen udržovat čistotu u popelnicových a kontejnerových stání. Ti uživatelé bytu, kteří svůj byt přenechají na základě smlouvy o podnájmu, zodpovídají za provádění úklidu podnájemníkem.
V našem případě máme zajištěnou službu úklidu domu avšak dle smlouvy a rozsahu prací, není úklid chodníků, zajištění posypu a odklízení sněhu součástí smlouvy. Tato činnost byla vždy na dobrovolnosti a ochotě jednotlivců. Pokud bychom měli zájem o tyto služby, můžeme je někomu nabídnout formou dohody o provedení práce.
V případě jakýchkoliv dotazů nebo připomínek nás neváhejte kontaktovat osobně nebo prostřednictvím emailu predseda@svbdr4.cz.
Rozsah úklidových prací a jejich denní interval naleznete zde …
Děkujeme za spolupráci.
Výbor samosprávy SVBDR4